Gdańsk wydał 17 tys. zł na „mega hit” z okazji Sprzątania Świata

Mimo, że spadają wpływy do budżetu miasta z powodu koronawirusa powstał klip zachęcający do dbania o czystość za kwotę 17 tys. zł. Jego realizacja nie spodobała się części mieszkańcom. Dla nich to… „mega hit”. Realizacją dla miasta – nie pierwszy raz – zajęła się agencja Personal PR.

Za 17 281,50 zł na zlecenie biura prezydenta Gdańska powstał „mega hit” pod tytułem: „Lepiej trafiaj”. To film promujący postawy prospołeczne dotyczące przestrzegania zasad czystości w przestrzeni publicznej.

Projekt powstał z okazji międzynarodowej akcji pod hasłem Sprzątanie Świata, która przypominamy Wam, że lepiej… trafiać

Jak zwraca uwagę portal Gdańsk Strefa Prestiżu, do tej pory firma Personal PR za podobne produkcje i prowadzenie portali społecznościowych Miasta Gdańska otrzymała od mieszkańców (Miasta Gdańsk) blisko 200 tys. zł.

Zobacz też: Policja: nie będzie taryfy ulgowej. Będą kary za brak maseczek

Krytyka ze strony mieszkańców

Mieszkańcy mocno skrytykowali ten projekt.

– Okropne. Ps. no i jeszcze „promowanie” deptania po ławce i siadaniu na stole – napisała pod filmem Agnieszka Bartków, Przewodnicząca Zarządu Dzielnicy Orunia-św.Wojciech-Lipce.

– Ale gniot – komentuje Anna Pisarska-Umańska, redaktor naczelny portalu Gdańsk Strefa Prestiżu.

Czy faktycznie jest tak źle? Sami oceńcie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: