Mimo, że spadają wpływy do budżetu miasta z powodu koronawirusa powstał klip zachęcający do dbania o czystość za kwotę 17 tys. zł. Jego realizacja nie spodobała się części mieszkańcom. Dla nich to… „mega hit”. Realizacją dla miasta – nie pierwszy raz – zajęła się agencja Personal PR.
Za 17 281,50 zł na zlecenie biura prezydenta Gdańska powstał „mega hit” pod tytułem: „Lepiej trafiaj”. To film promujący postawy prospołeczne dotyczące przestrzegania zasad czystości w przestrzeni publicznej.
Projekt powstał z okazji międzynarodowej akcji pod hasłem Sprzątanie Świata, która przypominamy Wam, że lepiej… trafiać
Jak zwraca uwagę portal Gdańsk Strefa Prestiżu, do tej pory firma Personal PR za podobne produkcje i prowadzenie portali społecznościowych Miasta Gdańska otrzymała od mieszkańców (Miasta Gdańsk) blisko 200 tys. zł.
Zobacz też: Policja: nie będzie taryfy ulgowej. Będą kary za brak maseczek
Krytyka ze strony mieszkańców
Mieszkańcy mocno skrytykowali ten projekt.
– Okropne. Ps. no i jeszcze „promowanie” deptania po ławce i siadaniu na stole – napisała pod filmem Agnieszka Bartków, Przewodnicząca Zarządu Dzielnicy Orunia-św.Wojciech-Lipce.
– Ale gniot – komentuje Anna Pisarska-Umańska, redaktor naczelny portalu Gdańsk Strefa Prestiżu.
Czy faktycznie jest tak źle? Sami oceńcie.