Restauracja Wojewódzkiego dostanie klucze do miejskiego lokalu w Gdyni

Agencja Rozwoju Gdyni wydzierżawiła spółce NC 3.0 miejski lokal w Gdyńskim Centrum Filmowym obok placu Grunwaldzkiego. Za wybranym podmiotem stoi Jakub Wojewódzki, warszawski celebryta. Agencja wybrała spółkę pomimo gorszej oferty cenowej. Propozycja firmy celebryty miała za to lepszą koncepcję zagospodarowania lokalu, co zaważyło o wyborze.

Lokal w kultowym miejscu w centrum miasta to nie lada gratka dla restauratorów. Do przetargu na lokal znajdujący się na piętrze budynku przy pl. Grunwaldzkim stanęły dwa podmioty. Jednak to wspólny projekt Kuby Wojewódzkiego i Dawida Kwidzińskiego przekonał komisję konkursową Agencji Rozwoju Gdyni.

O wyborze nowego dzierżawcy decydowała w 70 proc. koncepcja i w 30 proc. wysokość czynszu.

Pierwsza oferta wpłynęła od właściciela restauracji Malika. Był on gotowy zapłacić 9 900 zł czynszu poza sezonem turystycznym i 11 900 w sezonie turystycznym. Spółka NC 3.0 złożyła odpowiednio oferty 9 600 zł i 11 600 zł. Cena wywoławcza za dzierżawę wynosiła 9 500 zł poza sezonem i 11 500 zł w sezonie turystycznym.

Komisja konkursowa uznała, że koncepcja zagospodarowania przestrzeni spółki NC 3.0 była lepsza i to do nich trafią klucze do miejskiego lokalu. Agencja Rozwoju Gdyni nie publikuje koncepcji zagospodarowania. Poprosiliśmy o ich przekazanie.

Niewinni Czarodzieje

NC 3.0 po rozwinięciu będzie nosiła nazwę Niewinni Czarodzieje 3.0.

Twórcy projektu to dziennikarz i prowadzący autorskiego talk-show Kuba Wojewódzki, który wspólnie z Józefem Krawczykiem prowadzi restauracje „Niewinni Czarodzieje 2.0” w Warszawie i Wrocławiu, oraz Dawid Kwidziński, który w Gdyni prowadzi dwa lokale: Aleję 40 i Como Ristorante.

Lokale jak produkt marketingowy

Odwiedzający warszawski odpowiednik restauracji chwalą dania i obsługę. Jednak bywając w restauracji można odnieść wrażenie, że to produkt marketingowy, a nie lokal gastronomiczny.

Znowu bowiem na wierzch wychodzi stara prawda, która mówi, że prowadzenie restauracji to nie tylko marketing. To przede wszystkim ciągła obecność i nade wszystko znajomość rzeczy. To towaroznawstwo, umiejętność liczenia, smak i jeszcze kilka innych składowych, które w ostatecznym rozrachunku i tak nie gwarantują sukcesu, ale przynajmniej trochę nas do niego zbliżają – ocenia Niewinni Czarodzieje 2.0 blogerka kulinarna na tronie krytykakulinarna.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: