Męczące telefony w sprawie fotowoltaiki. Sprawą zajął się państwowy urząd

W ciągu ostatnich miesięcy telefon w sprawie montażu paneli fotowoltaicznych stał się dla wielu z nas prawdziwą zmorą.

Telefony odbieramy czasami nawet kilka razy dziennie. Nie pomagają tłumaczenia , że mieszkamy w bloku czy też że nie życzymy sobie nękania. Kiedy próbujemy rozmawiać z telemarketerem, okazuje się, że to automat. Po wielu skargach konsumentów sprawą zajął się Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Okazuje się, że nasze protesty na niewiele się zdają, bo dzwonią do nas autoboty, czyli boty sterowane przez człowieka. Bot jest bardzo przekonujący i z pewnością wielu rozmówców nawet się nie zorientuje, że po drugiej stronie linii nie ma człowieka.

Podjęliśmy kontrolę po skargach konsumentów. Wstępne wnioski zostaną przedstawione na przełomie roku 2021 i 2022 – powiedział Witold Tomaszewski, rzecznik prasowy UKE

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

%d bloggers like this: